سالروز ولادت مولای متقیان امیرمومنان حضرت علی علیه السلام و روز پدر و مرد را به شما بازدیدکنندگان محترم تبریک عرض می نمایم.  السلام علیکم یا اهل بیت النبوه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت علی بن ابی طالب و ائمه المعصومین علیهم السلام
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

نام من سرباز کوی عترت است ، دوره آموزشی ام هیئت است . پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ، سر درش عکس علی با ذوالفقار . ارتش حیــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازی پی هر فرصتم . نقش سردوشی من یا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ، زینب آن را دوخته پس مشکی است . اسـم رمز حمله ام یاس علــی ، افسر مافوقم عباس علی (ع) شماره همراه:09363818206
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

مطالب اخیر وبگاه

اگر خدا را دوست داری، خدا گفته است:


لا یسخر قوم من قوم

همدیگر را مسخره نکنید.


اگر خدا را دوست داری، خدا گفته است:

ولا تلمزوا انفسکم

از همدیگر عیب جویی نکنید.


اگر خدا را دوست داری ،خدا گفته است:

ولا تنابزوا بالالقاب

لقب زشت به هم ندهید..


اگر خدا را دوست داری، خدا گفته است:

و انفقوا فی سبیل الله

در راه خدا انفاق کنید.

اگر خدا را دوست داری ،خدا گفته است:

و بالوالدین احسانا

و به پدرو مادر نیکی کنید.

اگر خدا را دوست داری، خدا گفته است:

اجتنبوا کثیرا من الظن

از بسیاری از حدس و گمان ها بپرهیزید
.

 



نویسنده مهدی رهبرزارع در چهارشنبه 96/9/29 | نظر

عکس و تصویر ....




نویسنده مهدی رهبرزارع در چهارشنبه 94/3/27 | نظر

عکس و تصویر خواهشن متن بالا رو بخونید... شاید یکی از محاصره فرار کنه




نویسنده مهدی رهبرزارع در چهارشنبه 94/3/27 | نظر

داخل ضریح امام حسین




نویسنده مهدی رهبرزارع در جمعه 94/2/11 | نظر
عکس زیبای



نویسنده مهدی رهبرزارع در دوشنبه 93/9/24 | نظر

جانم فدای نام زیبایت، ابوالفضل
قربان زخم چشم بینایت، ابوالفضل
گر من به چای القمه بودم، زِ حسرت
هر آن بخشکیدم برآن روزت ابولفضل

تاسوعا روز قمر بنی هاشم تسلیت باد

 




نویسنده مهدی رهبرزارع در دوشنبه 93/8/12 | نظر

ثامن تم : نقشه صهیونیست ها/پیامک برای 10 نفر بفرست تا امروز معجزه ببینی؟


برادر و خواهر عزیزم این را حتماً بخوان و اگاه باش! این روزها مسلماً پیامهای زیادی مبنی بر اینکه آخر آنها نوشته شده آن را برای 10 نفر بفرست تا امروز یا چند ساعت دیگه یا این هفته معجزه ببینی به چشمت خورده است. راستی تا حالا فکر کردید مبداء این پیامها از کجاست ؟ به کجا میروند؟ هدف از ارسالشان چیست؟ و یا از کدام کشور شروع میشوند؟ پس خوب توجه کن! هفته ی گذشته روزنامه ی نیوز تلاویو در چاپ سراسری خود با این تیتر که چگونه اسلام را متزلزل کنیم سپس آن را در اختیار بگیریم منتشر شد. "هنری لیونر" که به عنوان فقیه دینی در اسرائیل فعالیت میکند تصریح کرد که"" همکاران ما شب و روز در واتساپ در حال تلاش برای تضعیف اسلام در بین مسلمانان هستند. هنری لیونر افزود: ما با طراحی پیامها فارسی عربی -ترکی و اردویی و آوردن نام پیامبر و ائمه، در آخر پیامها مینویسیم آن را برای 10 نفر بفرست تا امروز معجزه ببینی! با گذشت امروز یا ساعت یا هفته مسلمانان میبینند که خبری از معجزه نیست پس آن را خرافات تلقی میکنند و اینگونه ایمانشان را کم کم از دست میدهند". ان شاء الله از امروز با دیدن این گونه پیامها از ارسالشان خوداری کنیم یا اگر خواستیم که آنها را ارسال کنیم باید آن قسمت معجزه را حذف کنیم. بقیه مسلمانان را از نقشه ی شوم یهودیان آگاه و مطلع سازید. به اشتراک بگذارید... یا الله




نویسنده مهدی رهبرزارع در دوشنبه 93/8/5 | نظر

 

  امام حسین

خبری که باعث گریه امام حسین(ع) شد

فرزدق به امام حسین علیه السلام گفت: چگونه به سوی کوفه می روی و نسبت به مردم آن امید بسته ای در حالی که همین ها بودند که مسلم بن عقیل پسر عموی شما را کشتند.

 

کاروان امام حسین علیه السلام پس از یک شبانه روز اقامت در "خزیمیه" در روز چهارشنبه مورخ 20 ذی الحجة سال 60 هجری قمری به "شقوق" وارد شدند.

در این منزلگاه امام (ع) مردی را دید که از جانب کوفه می آمد و از او درباره مردم کوفه سئوال نمود. آن مرد پاسخ داد: "مردم عراق در مخالفت با شما متحد و هماهنگ کرده اند و برجنگ با شما هم پیمان شده اند."

امام حسین (ع) در پاسخ فرمود: "امور[بندگان]، به دست خدای متعال است، هرچه را که بخواهد انجام می دهد و پروردگار ما هر روز اراده ای دارد؛ اگر قضای الهی بر ما نازل شد، ما خدا را بر نعمتهایش حمد کرده و از برای شکرش از او مدد می جوییم و اگر قضای الهی میان ما و آرزوهایمان فاصله انداخت، آن که نیّت او خالص است و بر پایه حق استوار، از رحمت او دور نیست."

در کتاب ابن عثم کوفی آمده است که : "فرزدق در این منزل نیز با امام حسین(ع) ملاقات داشته است.» سید بن طاووس نیز نقل کرده است که امام حسین(ع) اشعاری را در پاسخ سؤال فرزدق بیان نمود. فرزدق گفت: «چگونه به سوی کوفه می روی و نسبت به مردم آن امید بسته ای در حالی که همین ها بودند که مسلم بن عقیل پسر عموی شما را کشتند؟!"

امام حسین(ع) اشک از چشمانش جاری شد و فرمود: "خداوند مسلم را رحمت کند؛ مسلم به سوی رحمت و رضوان الهی شتافت و آنچه برعهده او بود انجام داد، [اما] آن مسئولیتی که برعهده ماست، همچنان باقی مانده است."




نویسنده مهدی رهبرزارع در پنج شنبه 93/7/24 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
طراح قالب
ثامن تم
:;;