سالروز ولادت مولای متقیان امیرمومنان حضرت علی علیه السلام و روز پدر و مرد را به شما بازدیدکنندگان محترم تبریک عرض می نمایم.  دانلود نرم افزار مذهبی... - السلام علیکم یا اهل بیت النبوه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت علی بن ابی طالب و ائمه المعصومین علیهم السلام
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

نام من سرباز کوی عترت است ، دوره آموزشی ام هیئت است . پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ، سر درش عکس علی با ذوالفقار . ارتش حیــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازی پی هر فرصتم . نقش سردوشی من یا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ، زینب آن را دوخته پس مشکی است . اسـم رمز حمله ام یاس علــی ، افسر مافوقم عباس علی (ع) شماره همراه:09363818206
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

مطالب اخیر وبگاه

http://dlnew.ir/pic(asr-entezar.ir)/nooroljanan.jpg

دانلود نرم افزار نورالجنان ( حجم : 594 مگابایت )

شماره سریال جهت فعال سازی:

211257951835649

———————-

توضیحات نرم افزار نور الجنان‏

دعا، نقطه اوج کمال آدمى و رها شدن او از تعلقات دنیاى مادى است. دعا، حلقه اتصال برکه وجود آدمى به دریاى بى‏ کران رحمت و محبت ربوبى است؛ چنان که ترنّم قدسى ادعیه، جان دلدادگان حریم الهى را طراوت بخشیده و نور هدایت را بر دل هاى دوستدار اهل بیت‏(ع) تابانده است.

اندیشه ارائه نرم‏ افزارِ ویژه مناجات هاى عرفانى و کتب ادعیه از چندى پیش، خاطر مؤسسات تولید کننده نرم‌افزارهاى اسلامى را به خود مشغول داشته بود تا آنکه مرکز تحقیقات کامپیوترى علوم اسلامى به منظور ارائه نرم‏ افزارى وزین و درخور مضامین بلند دعاهاى اسلامى و نشر فرهنگ معنوى و اخلاقى تشیّع، به تهیه و تولید «نور الجنان» مبادرت ورزید.

نور الجنان، گلشن عطرآگینى از دعا و کتب اخلاقى است که در آن قرآن کریم به همراه متن کامل 67 عنوان کتاب از منابع اصلى ادعیه، شرح و ترجمه دعاها، فلسفه دعا و نیز کتاب هاى اخلاقى ارائه شده است. استفاده از فهرست جامع ادعیه و زیارت‏نامه‏ ها با قابلیت نمایش متن و ترجمه و پخش صوت، عرضه اطلاعات کامل در باره کتاب ها و زندگى‏ نامه مؤلفان آنها، نمایش ده‏ ها تصویر و امکان پخش مولودى و مرثیه چهارده معصوم‏(ع) و دیگر اولیاى الهى و نیز پخش چندین مناجات به همراه نمایش تصاویر گوناگون از جمله امکانات این برنامه مى‏ باشد.

———————

این نرم افزار به صورت رایگان توسط موسسه نرم افزاری نور قرار داده شده است .




نویسنده مهدی رهبرزارع در پنج شنبه 90/12/4 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
طراح قالب
ثامن تم
:;;